Miren Elósegui

Miren Elósegui 2018-04-23T16:10:21+00:00

Project Description

Biografia

Ekonomi eta Enpresa Zientzietan lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean, 17 urte daramatza Hispavistan, hasieran Finantza Zuzendari bezala eta geroago, urte batzuk banka-proiektu batean eman ostean, bertako Negozio Garapen saila gauzatuz. Egun, marketin digitaleko estrategiak diseinatu, garatu eta ezartzen dituen saileko arduraduna da, 5 bulegoetako (Donostia, Madril, Mexiko, Txile eta Kolonbia) taldea kudeatuz.

 

MAHAI-INGURUA: 4.0 MARKETINA, ZER ERRONKA DIGITALEI EGIN BEHARKO DIE AURRE ETORKIZUNEKO CMO-AK

4.0 Marketin-aren xedea bezeroaren konfiantza eta fideltasuna handitzea da, horretarako marketin tradizionalaren erremintak eta marketin digitalak ematen duen interakzio digitala uztartuz eta erabiliz. Etorkizuneko CMO-ak aldaketei nola aurre egin dion aztertuko da mahai-inguru honetan, hala nola kanal tradizionalen eta kanal digitalen arteko transizioa, onmikanal estrategien (Big Data, Machine Learning..) ezarpena etab…

Maiatzak 9
12:30
Kursaal, Bankete aretoa.